Mitt bästa år!

Anna-mys!

Publicerad 2012-08-01 20:35:05 i Familjen,

Idag var det dax! Äntligen kunde vi synka våra liv och få till en date - jag och min Anna. Vi pratade, snackade, skvallrade och myste hela eftermiddagen. Tack för sällskapet, kära vän!

Skulle egentligen tränat idag med har fått ont i vänster övre del av bröstkorgen...inflammation eller nåt. Vi tog en kvällspromenad istället, hela härliga familjen. Skönt det med!

Igår fyllde min mormor år och en stor del av släkten träffades för att fira henne. Hugo lekte med sin kompis Lucas som är 8 dagar yngre och de trivdes riktigt bra ihop! Kul att träffa alla igen!

Ha nu en skön kväll allihop. Mat-Tina på TV och ett glas vitt till det. Jag har det inte så illa minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela