Mitt bästa år!

Fotograf nästa?

Publicerad 2012-05-14 21:19:41 i Familjen,

Min finaste systerdotter Felicia är väldigt duktig på att fotografera.

Denna bild är bara helt underbar! Vill ha den förstorad ovanför soffan!!!




Även denna bild på mina tjejer och deras goa kusiner, Simon och Melvin, är
helt magisk!




Här är underverket! Otroligt vacker är hon! Brås nog på sin mamma och moster ;)



Till hösten ska hon plugga media. Ett mycket bra val, tycker Mostern hennes!
Kolla gärna in hennes härliga blogg  och njut av hennes foto!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-21 23:29:29

Tack moster! Hälsa alla! Saknar er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela