Mitt bästa år!

Gaaahh!

Publicerad 2012-05-22 10:12:38 i Familjen,

Jag hinner inte med... Livet snurrar i rasande fart och jag försöker hålla näsan ovanför vattenytan. Jag vet ju att det bara är en period och att det lugnar ner sig efter att vi flyttat. Men just nu är det tufft...

Men det är inte bara packning och flytt som stressar. Att få ihop vardagen med tre barn, alla tider och passa och ovanpå det prestera på vågen också. Det blir lite mycket! Så nu drar jag i  bromsen för att inte helt glida av banan. Jag kommer i fortsättningen väga mig en gång i månaden. Mitt fokus blir alldeles för mycket inställt på vikt och våg. Tillsist blir det inte sunt! På onsdag nästa vecka börjar jag träna på gym igen och kosten är nyttig och logisk. Måste ju orka och hinna med att njuta av denna underbart spännande tid som en flytt innebär. Livet är ju till för att levas inte genomlidas!

Imorgon ska jag på ett spännande möte! Vi får se var det leder i framtiden!

                               



Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2012-05-22 11:13:45

<3

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-05-23 22:13:38

Glöm inte andas.. för ett år sen stod jag med ett hus som skulel säljas och tömmas samtidigt som jag hade lägenheten som jag skulle få barnen att trivas i, och plötsligt skulle jag klara allt själv.. ensam vårdnadshavare.. de var tufft.. men man får försöka att ta sig tid att hinna stanna upp och njuta av livet oxå... även i de stressiga perioderna!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela