Mitt bästa år!

Gammalt och slitet

Publicerad 2012-05-03 21:57:45 i Inredning,

Finns det något vackrare än en åldrad och sliten möbel? En sak som tillsammans med andra små söta föremål bildar ett underbart stilleben. Det är något som brummar i hjärtat då, som Ernst skulle sagt!

Denna gamla steg grävde min man fram ur garaget. Jag sågade till den och klädde den i lin, siden och päls (fusk). Älskar naturmaterial!

   
 


I det hus vi bor i nu har vi en vit bas av putsade väggar och bålevägg av breda tiljor. Huset i sig är en vanlig 80-talsvilla men insidan har vi renoverat i en stil som är en blandning av shabby chic och fjällstuga ;)


 

Om allt går som det ska så säljer vi vårt hus snart. Vi vill vidare och uppleva nya ställen. Får väl se var det är meningen vi ska bo härnäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela