Mitt bästa år!

God morgon finingar!

Publicerad 2012-05-10 09:39:18 i Vikt & mått,

Hur har ni det i dag? Har ni stuckit ut näsan och mött försommaren? Som tur är har jag inga pollenproblem i år(konstigt nog)!

 Har precis lämnat dessa godingar:



Att göra min viktresa så synlig har sina fördelar. Skåpätning har nästan blivit obefintlig - jag måste ju visa resultat på bloggen! Hahaha, tänk att jag kan lura mig själv så lätt. Härligt när det funkar!

I morse fick jag hjälp att ta helkroppsbilder på mig i träningskläder. Jag tänkte ha dessa som före-bilder inte förebilder ;)

 

Efter att ha studerat dessa hrm...fantastiska bilder så är det bara att köra järnet! Ingen återvändo men ändå ingen panik. Målet är ju en stark kropp som mår så bra som möjligt under omständigheterna!

Nu tar jag Hugge i vagnen och gungar iväg på morgonpromenaden.

Bjuder på dessa fina roser som håller sig lika vackra sen valborg! Bra kvalisort!!!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-10 22:04:18

Härlig inställning!!

kram

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2012-05-11 10:28:33

Jasså det är ju som är kusinen! ;)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela