Mitt bästa år!

Hej vännerna!

Publicerad 2012-05-28 10:30:24 i Familjen,

Av naturliga skäl hinns inte bloggandet med som jag skulle vilja! Jag äter, lever och andas flytt just nu. Här är lite underbara bilder från mitt hem, eller vad jag ska kalla det... Bunker kanske?!

                                  
                                  
                                  

Det är inte helt lätt att få en fungerande vardag men vi gör så gott vi kan. Jag och Micke har blivit helt hooked på Tradera. Vi spenderar vår lediga tid med att buda hem vackra och användbara saker till nya huset! Det är så våldsamt kul! Efter lunch ska jag ner till Ica och hämta ut ett par traderavinster som kommit. Bilder kommer sen!

Idag har jag härligt sällskap av denna lilla pingla som är ledig från förskolan! Skönt att götta sig i solen!

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela