Mitt bästa år!

Hepp!

Publicerad 2012-05-08 11:25:59 i Vikt & mått,



Hahaha! Kolla, jag fick minus på vågen! Bara ett hg tänker kanske ni, men ni som äter kortison vet hur svårt det är! Självklart hade jag önskat mer men med tanke på att vi firade försäljningen litegrann igår så är jag nöjd!

Morgonen bjöd på en oväntad kaffegäst - min man! Han fick cykla hem från stationen igen eftersom mina nycklar låg i hans ficka. Så mysigt att dricka morgonkaffet ihop och mysa lite extra med barnen!

När jag lämnat tjejena nu på morgonen stoppade jag en sovande Hugo i vagnen och invigde mina nya gung-skor! En gympadojja med rund sula. My god, vilken skillnad! Det var ju riktigt jobbigt!




Nu ska jag fortsätta leta boende. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: Hajdie

Publicerad 2012-05-08 12:30:43

Bra blogg!!! Väldigt peppande! Kanske så att jag kör igång en själv!

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2012-05-09 09:34:11

Grattis! :) Allt minus är ett minus! :)



Tack för din kommentar om min inlägg om min mormor. :) Vad fint av dig att skriva så. Att jag har sån styrka vet jag inte men man får väl iofs styrka av såna grejer. :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela