Mitt bästa år!

I solens strålar!

Publicerad 2012-05-24 10:17:58 i Familjen,

Jag och Hugo passar på att götta oss medans de andra är iväg på sitt. Kaffet är upphällt och fåglarna sjunger för full hals!

                                 

                                  

Skönt att bara få vara en stund. I eftermiddag bär det av till banken för att skriva på lite papper, sen till Elon för att köpa nya tvättmaskin och torktumlare. Känns inte som att det räcker med en toppmatad lite rackare till fem personer!

Nu ska jag återgå till solen strålar och bara njuta!

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2012-05-24 23:02:46

Mys, önskar att Lukas hade nöjt sig med att sitta still :)kram fina du

Postat av: petra

Publicerad 2012-05-25 22:46:07

Hej hej!

Nu är tävlingen om en Pino Goodiebag avslutad inne hos mig.

Gå in & se om det var just du som vann.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela