Mitt bästa år!

Min fina kaffekanna!

Publicerad 2012-05-28 20:52:28 i Familjen,

Jag blev helnöjd med dagens traderaskörd! En vackert blå Kockumskaffekanna och en liten spade med trähandtag. Det är det lilla som gör helheten!

                                 


I lördags samlades syskonskaran hemma hos mammi för att fira tidig morsdag och Svågern Patriks 45-årsdag. Vi ordnade överraskning åt Helen som fyllt 40 år och för Patrik. Till saken hör att i julas fick Patrik byta ut granen som han kom hem med för att Helen inte riktigt kom överens med den. Min mamma adopterade den och den har fortfarande inte lämnat hennes trädgård. Så vi knöt ihop säcken så att säga!

                                  


Vi gömde den i garaget och på vägen dit fick de svara på väldigt inövade frågor om julen förra året :)

                                


Tada!!! Varsågoda! A real money-tree!

                                


                                


På kvällen kom vi in på hur det var förr och min och Helens gamla balklänning åkte fram. Cigaretthål, fläckar och ett rejält hål från en klack rakt genom fållen var vad som var kvar. Mina tjejer fick ta hem den och leka med. Tror ni de gillade den?

                                

Lovis blev helt förälskad i underkjolen och vill ha den på skolavslutningen... Ähhh, nej säger mamma :) Men kreativ är hon!!!

                                 


Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-05-28 21:15:17

Åh vilka minnen Malin... varmt varmt varmt var det den dagen, men roligt :)

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-31 08:52:09

Ha ha goa ungar!

Kul med en sån överraskning!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela