Mitt bästa år!

Nya läsare

Publicerad 2012-05-14 10:51:00 i Familjen,

Det är så spännande att kolla statistiken på bloggen. Läsarantalet ökar! Weheeww! Det finns mycket kärlek i bloggvärlden och det är härligt att få ta del av den!

Just nu sover Hugo sitt förmiddagspass. Passar på att sitta här en liten stund. Gissa vad jag ska göra sen? Just precis...packa! Här är två som tycker det är vansinnigt kul att packa, eller iallafall att leka med lådorna.



Jag och Moa (som är ledig från förskolan på måndagar) åkte till Coop och handlade nu på morgonen. Imorgon är det dax för kompisgruppens avslutning. Alla härliga 6-åringar på förskolan tar bussen till simhallen i grannsamhället. Där blir det bad, bus och lunch. Moa fick själv välja vad hon ville ha i sin matsäck - runda mackor, risifrutti och runda kakor med choklad i! Det är ju inte varje dag hon är på utflykt så kakor en tisdag är helt ok!

Passade på att fixa bananlådor när vi ändå var i affären. De tog 2 kr styck för lådorna och pengarna gick till Barncancerfonden. En bra tanke! Mer sånt!

Nu ska jag se om jag kan locka Moa till att hjälpa sin gamla mor med packningen! Hepp!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-05-14 11:23:08

Vilka godingar!

Postat av: lovis

Publicerad 2012-05-14 19:41:42

Hej världens bästa mamma! vad finn blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela