Mitt bästa år!

Oj oj oj...

Publicerad 2012-05-11 11:35:17 i Familjen,

Nu händer det saker! Inget är klart på något sätt men vi har fått MYCKET att tänk på. Hoppas på trevliga besked under dagen!

Det finns en chans till detta:



Det är spännande, nervöst, roligt, lite hemskt och stressigt! Det är verkligen upp och ner allting! Men jag tror att om det är meningen så kommer det att gå vår väg. Min fina pappi sitter nog däruppe bland molnen och har ett finger med i spelet!

Saknar dig ju, farsan! Du visste så mycket om sånt här... Nu har jag ingen och rådfråga. Vill bara kunna lyfta luren och ringa dig. Har du någon telefon i himlen?

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-11 19:44:43

Ja, han är saknad av många. men han vakar över er.



Massa Varma kramar fina fina du

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-11 20:02:17

Ja jag har den gratis varianten . Bra grej tycker jag. Man kann ha lite koll.

Hur mådde du av LCHF?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela