Mitt bästa år!

Orolig natt

Publicerad 2012-05-03 07:21:31 i Familjen,

Inatt var det en vandringsnatt. Lovis kom inte till ro och gick fram och tillbaka från sin säng ända tills hon slocknade på soffan vid 23. Efter ett par timmar var det Moas tur att komma. Hon somnade om på soffan. Hugo har varknat många gånger och sovit oroligt däremellan. Så nu sitter jag här med en begynnande trötthetshuvudvärk. Det är bara att gå upp och börja dagen! Kom igen nu, Malin! You can do it!

Dagens äventyr innebär en tripp till sjukhuset i grannstaden. Eftersom jag har ledgångsreumatism har jag varit och gjort sandaler som är speciellt utformade för mina tassar. Ska bli så skönt och kunna gå utan att få så himla ont efter en kort stund. Kommer att gå som på moln :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela