Mitt bästa år!

Så tacksam!

Publicerad 2012-05-20 19:36:56 i Familjen,

Söndag igen och det innebär tacksamhetslistan!

Idag är jag tacksam för:

¤ att min kropp funkar som den ska (även om jag är svullen som en ballong nu inför roliga veckan!)

¤ att vi får uppleva naturen med all sin grönska, den ljumma brisen vid havet och solens varma stålar!

¤ att Hugo har sån humor, är så finurlig och så söt när han tultar omkring här hemma.

¤ att tjejerna har så stor nytta av varandra även om de retar gallfeber på varandra ibland.

¤ att jag och Micke har så kul ihop och fortfarande trivs i varandras sällskap efter 17 år tillsammans!

För att komma till tjejen som uppfunnit tacksamhetslistan klickar du här.


Kommentarer

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-05-20 23:01:41

:) Vilken fin lista! :)



Underbart väder och fy för den där veckan. Sist svullnade jag rejält och det känns inte som om det gått ner efter haha.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela