Mitt bästa år!

Virrig?!

Publicerad 2012-05-30 12:52:53 i Familjen,

I morse åkte vi alla ner till skolan i tron om att Moa skulle till sin nya klass och hälsa på. Vi lämnade Lovis som vanligt och gick för att leverera Moa med tji fick vi! Jag hade kollat fel! Det är i morgon... Jaha, då var det bara för Moa att följa med igen. Hon fick hänga med när Lovis gick till skolsköterskan och tog sin vaccinsruta. Efteråt fick de saft och kex. De fick faktiskt titta en stund på TV i sköterskans vilorum medens vi väntade på ett Ok från sköterskan. Så det blev en bra morgon ändå, tyckte Moa.

Ja, vad ska man säga... Kan inte hålla reda på precis allt ALLTID! Det gäller bara att göra det så bra som möjligt ändå!

Annars är allt bra här. Jag känner att energin i kroppen börjar tryta en aning. Tror jag har något skit i kroppen som gör att jag blir mer inflammatorisk just nu. Det drar och värker i lederna och tröttheten slår en ständigt i bakhuvudet. I eftermiddag ska jag ner och träffa en kille på gymmet för första gången. Det är ingen date, men det låter ju nästan så :) Han ska gå igenom träningsmaskinerna med mig och lägga upp mitt program. Från min sjukgymnast fick jag ett recept på fysisk aktivitet som jag tänkte börja använda på gymmet. Det ska väl bli rätt kul men med denna slitna kropp och med min låga energi får jag nog ta till en rejäl kraftansträngning för att få till det. Kommer väl att bli tvungen att mingla runt bland muskelknuttar och fitnesspinglor... Undrar om jag sticker ut ;) Äh, det löser sig!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-31 08:50:26

Hej hej!!

Klart du kommer att sticka ut! Du kommer att vara snyggast på stället !! =)



Ja Cornelia hälsar oxå på sin nya skola idag. Spända tösen min i morse =)

Hoppas Moa får de bra idag ist.



Kram kram underbara du

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-07-08 17:24:42

I bland blir det bara fel =) Men det gör ju oss till människa. =)

Jag hoppas du får en trevlig kväll. =) kram

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2012-07-29 22:04:29

Men oj så fel det kan bli!

Hoppas du inte håller på att bli sjuk!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela