Mitt bästa år!

Jag blir tokig!

Publicerad 2012-05-16 10:12:47 i Familjen,

Denna natten går förmodligen till historien! Det bev inte många minuters sömn... Jag brukar kunna hantera situationer med barnen bra men denna natt var det bara att ge upp. SUCK!

Återigen Lovis som inte kan sova, efter tre sovplatsflyttningar somnade hon tillslut i Mickes säng. Här var det då lagom för Moa att vaknade (01.45). Hon skulle kissa, byta täcke, kissa igen, inte kunna somna om och tillslut somna igen - i sin egen säng som tur var! Slutligen hade vi Hugo som vände och vred på sig, mycket och länge. När jag gav upp och gav honom välling lyckades han sova igen.

Stackars Micke försökte underlätta för mig men det är ju inte lätt när han ska upp kvart i sex igen...

Så idag är jag en äkta sengångare som inte gör många knop.



Jäsp...jag får väl passa på att vila nu när Hugo somnat i min famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela