Mitt bästa år!

Lite piggare...

Publicerad 2012-05-09 16:50:04 i Familjen,




Fick iallafall en halvtimmes sömn...hrm, kunde ju varat lite längre. Denna buskille var inte så sugen på att ge mammi lugn och ro idag!

Jag ringde en attans trevlig tjej som ska sälja sitt hus och bokade in en visning där på söndag. I morgon ska vi kolla på ett annat och på fredag en lägenhet. Sen är det nog dax att ta ett beslut. Så mycket att fundera på!

Idag fick jag ett besked som jag väntat på. Svaret var negativt och egentligen skulle jag nog känna mig deppad över det tycker man. Men jag känner bara lättnad! Då kan ju inte det alternativet varit rätt, eller hur?

Lovis är hos en kompis nu i eftermiddag och det är dax att hämta hem henne. Sen lagas det Chili con carne! Inte av sig självt då utan jag får nog snällt stå vid spisen :)

Ha en go kväll - det ska jag ha!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-09 20:18:39

Hej hej kära kussen min!

Kul att du e med o tävlar!!

Spännande!!



Så söt han e. Hur är det med er alla? Har Hugo börjat gå oxå så de e full kaos ? Ha ha.

Spännade att titta på hus.



Vad är de för besked? kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela