Mitt bästa år!

Morgonpromenad

Publicerad 2012-05-02 15:55:46 i Familjen,

Efter frukosten tog jag och Micke en lång skön promenix i det underbara vädret. Hugo skulle minsann inte nana, han ville ju med kolla på naturen och fåren! Det blev en runda på 1 timme och 15 min. När vi kom hem blev det kaffe och äpple. Weheeeww, jag är på banan igen!

Min familj i bilder:



Här är min minsta goding, Hugo! Han blir 11 månader den 4 maj. Alltid lika glad!



Här är discopinglorna Moa och Lovis på 70-talsfesten för ett par veckor sen.
Moa blir 6 år den 24 augusti och Lovis fyllde 9 nu den 16 april.



Här är min snygge man på Hugos dop! Han är källan till all glädje i mitt liv.
Älskar dig, min lille lover!



Det nyaste tillskottet i vår familj heter Smulan och är en kisen med klös i!
Hon gör precis som hon vill!

I eftermiddag kommer Mikael Latorre och fotograferar barnen! En fotograf som kommer hem och fotar hemma i lugn och ro! Ska bli så kul att få lite proffsbilder tagna på barnen. Visar resultatet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela