Mitt bästa år!

Puh...

Publicerad 2012-05-07 21:30:21 i Familjen,

Nu är det första papperna på huset skrivna. Så imorgon kasserar vi in en slant utan att passera GÅ! Men den slanten är ju tänkt att plaseras i ett nytt boende så rika blir vi inte på kuppen, tyvärr ;)

Nu surrar tankarna för fullt i huvudet... tänk vad häftigt att för en gångs skull kunna välja var man vill bo! Men var vill man då bo? Vi har kollat på en del hus men det är väl ingen wow-feeling på något av dem. Mailade en mäklare nu ikväll med ett hus som skulle kunna vara ett Malin-hus. Måste nog ses in real life innan jag kan säga om det duger eller inte.

Vi har inte många veckor på oss att hitta ett boende, packa ner, flytta, packa upp och flyttstäda vårt stor hus. På fredags ska vi kolla på en femrumslägenhet i byn ifall vi inte hittar något annat. Så en plan finns iallafall. Men jag är helt övertygad om att det löser sig! Eller... :)

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2012-05-08 10:12:23

Mer tacksamhet åt folket var dem rätta orden! På söndag blir det en ny lista! Gud vad man mår bra av att göra en lista.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela