Mitt bästa år!

Solen skiner!

Publicerad 2012-05-13 16:11:14 i Familjen,

Men inte hinner jag njuta av den. I morse blev det frukost-film-mys med nya Hamilton. Kollade med ett halvt öga men Micke sa iallafall att den var bra!

Budade på och vann en vacker köksreda till vårt nya kök. En kryddhylla man sätter under överskåpen som man kan ha mjöl, socker och annat smått och gott i. Ingen bra bild från Tradera men så här ser den ut:

Nu i eftermiddag har vi vridit och vänt på diverse antika föremål. Vi drog ner till second hand och rotade runt. Idag var det riktigt roligt och många fina saker fick följa med hem.



Sen kunde jag inte motstå denna midsommardröm. En långklänning i rött med vita prickar!



Ny blir det till att dyka i flyttlådorna igen! Vi ses, godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela