Mitt bästa år!

Sömnbrist.se

Publicerad 2012-05-09 10:14:24 i Familjen,

Gaaaahh! Inatt blev det inte många timmars sömn. Lillebror med sina tänder, Lovis som inte kommer till ro förrän långt ut på natten och Moas mardrömmar. Ovanpå detta ska vi hitta ett nytt hus. Usch, vilket gnällinlägg...

Antingen kan jag välja att se på situationen så här:

K: Känslovirrvarr
A: Ansvar
O: Oro
S: Stress

Eller så byter jag perspektiv och ser det så här:

K: Kärlek
A: Allt ordnar sig 
O: Oändliga möjligheter
S: Spänning

Jag tror att jag väljer det sista förslaget. Det blir roligare så! Nu ska jag nana kudden så jag hinner ifatt mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela