Mitt bästa år!

Tacksamhet

Publicerad 2012-05-13 17:06:41 i Familjen,

Då kör vi en ny söndagslista - Fina Sojkas idé! Idag är jag tacksam för:

¤ att vi hittade och köpte vårt drömhus!

¤ mina barns goa kramar!

¤ att jag har så många nära och kära runt mig. Ni är bäst!

¤ att vi vågde förändra det liv vi inte var riktigt nöjda med!


Det känns väldigt bra att belysa det som är bra och tacksamt i livet. Vi är så vana att lägga fokus på det negativa och jobbiga så vi glömmer att njuta av de dagar som går, alltså Livet! Var rädda om er och kolla runt er vad ni kan vara tacksamma över just idag!

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-05-13 17:22:11

Vad kul! Nu ligger din länk uppe i sidomenyn hos mig! :)



Nämen vilken fin tacksamhetslista! :) Glöm inte skriva en kommentar att du gjort en lista under mitt inlägg för det så länkar jag till dig senare i ett inlägg med. :)



Kram!

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-05-13 23:14:46

Wow tänk att ni hittat ert drömhus! Förstår att man är tacksam för det. Vi har inte kommit dit till den punkten än men det kommer. :)

Kram

Postat av: Annah

Publicerad 2012-05-14 10:12:01

Vilken bra lista och vad härligt att du satsar på dig själv!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela