Mitt bästa år!

Vilken dag!

Publicerad 2012-05-12 18:16:15 i Familjen,

Trodde nästan att vi skulle blåsa bort i morse. Moa hade avslutning med Mulle-gruppen och hela familjen gick tipsrunda, grillade korv och fikade. Vindpinade och trötta drog jag och Lovis till Ikea för att köpa flyttlådor. Fatta!!! Vi köpte FLYTTLÅDOR! Däri ska alla våra saker ligga inom en månad...

Nu har vi hunnit påböja packningen, planerat vitt och brett om var möbler ska stå och ätit en goda lördagsmiddag som min Hunny tillagat. Tröttheten kommer smygande men med ett leende på läpparna!

I natt ska jag drömma om detta:



Bilderna jag visar här är hämtade från mäklarens objektsbeskrivning. Längtar sååå tills jag får sätta tänderna i inredningsbiten!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-12 21:12:18

Härligt!!

Spännande som tusan!!



Aha så mådde jag i början av lchf perioden. Grejen är att jag mår bättre nu än innan. Så jag fortsätter så länge jag mår bra.

Kram älskade kusinen min

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-05-13 08:42:01

Tack! Ja det är verkligen skrämmande s¨å fort tiden går! :O

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela