Mitt bästa år!

Woooaappp!

Publicerad 2012-05-18 09:19:17 i Familjen,

Jag fick ett attans trevligt mail från Annah igår! Jag vann tävlingen!!! Är nu stolt ägare till en Frozzypack!

                                                   
Så himla kul att vinna något. Första gången faktiskt, i bloggsammanhang! Här ska kylas i sommar.


Vi är i full gång med att sortera och packa. Igår gick jag och Micke loss på förråd och carport. En hög till tippen, en hög som får äran att flytta med och en ge-bort-hög. Tjejerna röjde i lekstugan så nu är det rätt klart där ute. Fasen, vad skit man samlar på sig. Sån ågren av att se allt som man handlat under åren ( och då har vi sorterat och slängt någon gång efter vi flyttat in också). I det nya huset kommer bara saker som har ett syfte in. Inga kanske-kommer-till-användning-saker! Så det så!

Ev åker vi till husvagnen i em/kväll. Barnen längtar och vi vuxna skulle nog behöva lite återhämtning.

Ha en riktigt go helg nu, mina vänner!

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-05-20 12:31:26

Grattis!! :) Vad skoj! Heja!



Tack för din peppande kommentar! :) Bättre att ta tag i saker än att gnälla, tack! :)

kram och ha en underbar dag i det härliga vädret! :)

Postat av: petra

Publicerad 2012-05-21 10:00:54

Hej hej.

Grattis. Fick sån i goodiebagen i stockholm.

Verkar bra.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Mitt liv är nog som de flestas. Vardag, familjeliv och en strävan att få ihop det berömda livspusslet. Ledgångsreumatism, tre underbara barn och en värdefull make är annat som finns i mitt liv. Jag har bestämt att varje år ska vara mitt bästa år. Så det så!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela